justin bieber ogiltig.

Hej folket!
Jag sitter hemma och är sjuk. I ren tristess bestämmer jag mig för att kolla in Justin Bieber's officiella site.
Jag googlar. Jag hittar rätt sida, www.justinbiebermusic.com, det lät okej. Jag trycker på länken och väntar.
Då händer det roligaste som kunde hända! Mitt virusskydd ploppar upp och säger att den har blockerat sidan på grund av riskerna, samtidigt som det hederliga gamla meddelandet "Webbsidan kan inte visas" kommer upp. Jag försöker igen med samma resultat. Min dator vägrar alltså Justin Bieber. Inte för att det gör mig någonting, men seriöst, ni måste erkänna att det var kul?


Tryck på bilden för att
se full storlek!

Från en sak till en annan!

Panik, folket, jag har problem!

Det är en låt, Leviathan. Skulle ni vilja hjälpa mig med den låten?

Verkligen?
ÅH TACK!

Okej, till saken, då! Leathermouth har gjort en låt som heter Leviathan, men enligt Frank, sångaren, finns det ingen text.
Men på Leathermouth Forum har dom spånat kring texten, och kommit fram till lite, men jag vill ha hela låten!
Så för några dagar sedan satt jag i säkert 4 timmar om inte mer och skrev ner allt jag kunde höra och fick fram en hyfsat okej text. Hälften är inte en gnutta vettigt, men det låter verkligen som att han sjunger så.
Så om ni ville vara så underbart snälla och söta läsare och hjälpa mig med att komma på texten.
Det skulle göra mig så glad! Så här kommer låten och en alternativtext!

http://open.spotify.com/track/5n3V2mKaqqLKji4GV4rjQD

This shit..
Flick like "oh my god"
We'll die,
There's something at my door
Aah

(tvåstämmig vers, det innom parantes viskas/väses fram)
Give us a way of life (your..)
I'm not talking shit (you told me this shit is here now..)
I'm not five years old (..there must be getting a fuckin..)
We're not playing around (..little something like..)
So then I'm sick. (..the dead boy.)

Who's a killer?
Who's a killer?
Who's a killer?
Who's a killer?
Who's a killer?
Oh, oh, oh, oh.

Who's a killer?
Who's a killer?
Who's a killer?
Who ha- ah- ah?
Oh oh oh oh..

I can't breathe with the radion on,
We'll can't breathe with the radio on,
We can't play with the radio loud,
It's so, it's so, it's so..

(tvåstämmig vers, det innom parantes viskas/väses fram)
You're pushing your faith (this shit i'm talkin about..)
And this time we'll die (..xx..)
Upon my head (..xx..)
Is this where I speak? (..xx..)
Which face is this (..xx..)
Were i sleep? (..xx.)

There's a coward
And I need more time (shit..)
To get it upbright to you, (..i'll fuck you again..)
How the fuck could you die? (..xx.)

Who's a killer?
Who's a killer?
Who's a killer? (So much blood)
Who's a killer?
Who's a killer? (I feel nothing)
Who's a killer?
Who's a killaaahh? (Soo much blood!)

I can't breathe but i'm ready to run,
I can't breathe with the ready to run,
I can't breathe with the radio lie,
It's so, it's so, it's so..

(tvåstämmig vers, det innom parantes viskas/väses fram)
You're back right here (..xx..)
You're back right here (..i'll fuck you again..)
You're back right there (..xx..)
You're back right here (..this time we'll die.)

I can't breathe but i'm ready to run, (leviathan!)
I can't breathe but i'm ready to run, (leviathan!)
I can't breathe but i'm ready to run, (leviathan!)
I don't (leviathan!)
Leviathan, Levia, LeviaTHAN!


Det är antagligen inte rätt alls, men jag står inte ut med tanken på att det inte finns en text. Jag klarar inte av det. Så, hjälp mig, snälla söta människor med detta!
Tack alla, det betyder mest!

Nu ska jag fortsätta lyssna på Raubtier och äta något. Sedan.. duh, duh, duh, duhhn! Ska jag läsa Harry Potter och Fången från Azkaban! Det är lite pinsamt att inte ha läst böckerna med en av mina bästa vänner som är världens HP-fan, men men, bättre sent än aldrig, eller hur?

Ni får tyvärr ingen puss idag, för jag är sjuk, men ett HEJDÅ, välkommen åter, får ni!
Såå.. Hejdå, välkommen åter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0