men hajl hittlär mf's!

Nej, jag menar såklart inget seriöst med bloggnamnet. Jag bara kände för det.


Jag vill inte vara själv, alls, så vet ni vad jag gör? Jag sitter och lyssnar på ett spår på spotify där Gerard, Frank, Ray och Mikey från My Chemical Romance sitter och pratar i 39 minuter och 28 sekunder om alla låtar i ordning från Black Parade.
http://open.spoti...1bsFfGZOxd

Hur fangirl får man bli? Seriöst alltså..

Äh, cheer up ffs! Fangirl much, vem bryr sig?

Det är ju inte så man gråter åt Westli-.. Okej, jag gör det också, men jag svär, jag är inget FAN av Westlife.
Shane är grymt snygg, Mark har världens bästa röst, Nicky är helknasig och Kian har rosa porrkalsonger. Jag älskar dom! Men så fangirl är jag inte.
Vad man kan kalla mig fangirl av är ju sååå Rammstein. Det finns inget jag älskar mer än Rammstein!
*nynna för sig själv* Kians ceriserosa porrkalsonger..

Hejsvej, jag älskar Till Lindemann, Gerard Way är min livscoach, jag ska gifta mig med Frank Iero och Tom Kaulitz är min porrkung, Hayley Williams är galet snygg, Barack Obama är USA's president, jag är 17 år och går igång på gamla, håriga, enorma biffar till tyskar och tycker allmänt om smärta, blod och våldsamheter.


Jag är helt psykad, jag vet, men vad ska man göra åt saken?

Jag tror att det är Frank's fel. Alltså, han har ju mer eller mindre (mer) ADHD och han är så fruktansvärt cool att alla människor bara måste se upp till honom!

Nej, nu ska jag lyssna på My Chem snacka låtar igen, jag är beroende av den.


Let me listen to 'Disenchanted' Gerard, please?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

blää

2010-11-17 @ 03:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0