bildbomb!

Hejsvejs! Ja, nu är det så att det här kommer bli ett till inlägg där jag ber om ursäkt. Så, här kommer det. Förlåt för den här enorma bristen på inlägg, men jag har som sagt ingen inspiration. Jag vet inte vad jag ska skriva om, så ge mig gärna tips, det uppskattas. Så, här kommer en resume av vad som hänt sedan jag skrev sist.

Så, jag gör en sneaky hint och lägger upp massor av bilder! Det är väl smart, speciellt med tanke på att jag fotar otroligt mycket! Jag redigerar mina bilder själv också, men det är sällan jag gör mer än bara ökar kontrasten.
 


En gammal lada i Ronehamn. Personligen älskar jag att fota i mulet väder, det blir en häftig effekt på bilderna.


En faktiskt helt oredigerad bild från min sida, men jag vill visa principen med mulet väder.



Den här bilden är faktiskt fotad i dagsljus, men med lite redigering får man lätt kvällsljuseffekten. 


Också en ganska häftig effekt. Jag har gjort asfalten brunare, för en bättre kontrast.


Bilden föreställer mjölk som hälls i en kopp the.


Spåret på den här bilden har fått en äldre ton, lite rödgulare.


Ett maskätet löv blir ett tacksamt foto-objekt.


Jag fotar inte bara saker dock! Här kommer ett mindre urval av mina människobilder.





Men det jag fotar mest är nog djur. Så, jag slänger väl upp fyra av mina bästa djurbilder också!





SÅDÄR! Nu orkar jag allvarligt talat inte mer, men jag lovar att jag kommer bli bättre på att lägga upp bilder i bloggen. Allt är egenfotat och du har ingen anledning att kopiera mina bilder utan mitt tillstånd. Ber du om lov snällt kan jag tänka på saken, men annars får du inte spara. Inte ens för privatbruk.

PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0