oj jävlar! nu svor jag också..

Oh Gandalf vad länge det gått nu sedan jag skrev, men jag har helt enkelt inte haft varken tid eller ork. Jag har fortfarande ingen riktig ork, har varit sjuk hela dagen idag. Eller snarare, jag har sovit hela dagen. Nu sitter jag och svettas floder på grund av feber. Inte trevligt alls!
Såå, tyvärr får ni klara er med denna korta uppdatering. Jag vet, jag är riktigt elak, men tyvärr får det bli så idag. Men så fort jag känner mig minsta lilla frisk igen ska jag skriva det där inlägget jag lovade er!

Jo, jag vill bara lägga till att jag längtar så enormt mycket efter hösten. Sprakande, varma färger. Ge mig nu!




Sjuka, längtande hälsningar

, Grammatikhoran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0