snabbisar ftw

Hejsan, alla där ute! (Två personer, eller något..)

Idag blir det ett riktigt snabbinlägg från min sida, för jag ska precis åka.

Men ni vet när man måste sova för man ska upp så sjukt tidigt dagen efter så det är sanslöst, och man absolut inte lyckas med sitt uppdrag? Well det hände mig i natt. Jag skulle upp vid kvart över fem och gick och la mig vid kanske tolv någon gång. Alldeles för sent, jag vet, men vad ska man göra?
Men tror ni jag kunde somna? Nej, precis. Jag var inte ens trött! Så när jag väl börjar bli trött, efter minst två timmars vridande och vändande så kryper en tvestjärt på mig.
Jag har en sådan fobi för just tvestjärtar att det är löjligt.

Fy fan. Jag somnade kvart i fyra.



Nu måste jag springa.


Varma hälsningar Grammatikhoran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0