första inlägget tillägnas.....

...... Adina!


Adina är en rödhårig sak som bor någonstans i centrala Gävle. Hon äger en bit av mitt hjärta och det kommer hon alltid att göra.

Lite possitiviteter (ett fint påhittat ord av mig) om Adina!
Hon är rödhårig, vilket är den finaste hårfärgen som finns, enligt mig.
Hon skriver så otroligt inlevelsefullt, intressant och underbart att det nästan är overkligt.
Hon har till mångas lycka en blogg! http://mrsernst.blogg.se/
Hon är en otrolig människa som alltid får mig på bra humör. Jag önskar bara att vi kunde träffas lite oftare!
Listan kan fortsätta i evigheter, men jag stoppar här. Resten av Adinas underbara egenskaper får ni faktiskt hitta själva! Så checka hennes blogg och kommentera den!

Till Adina: Du är fortfarande en människa jag älskar, ser upp till och avgudar!


Det andra jag skulle ta upp i denna, fortfarande fruktansvärt opersonliga, blogg var jordnötssmör.

Alltså allvarligt talat nu, vem gillar inte jordnötssmör? Det måste vara det godaste som finns!
Jag är så beroende av jordnötssmör att jag måste ha det hemma hela tiden. Tar det slut får jag spel, tuppjuck, hyperryck och någon form av aggressionsstörning.
Det är sant! På mindre än fyra dagar har jag ätit nästan ett kilo (!!) jordnötssmör! Fortsätter jag såhär kommer jag bli fet.
Fast jag använder mig ganska mycket av kroppsstyrka på skolan i och med att jag går naturbruk, så alla onödiga fetter, kolhydrater och proteiner och vad som kan tänkas finnas i jordnötssmör tas upp av min ständigt växande muskelmassa.
Åh, Gandalf, jag känner mig som Jacob Black, (Ni vet den mörkhyande, halvnakna biffen i Twilight?) nu när jag skrev "ständigt växande muskelmassa". För nu låter det som att jag är två meter lång och väger hundra kilo och att mina muskler växer utan att jag gör något som helst för att bygga muskler, men jag kan garantera er att så är inte fallet!
Jag är knappt en och sextio lång och väger ca 45kg.
Så där rök eran mentala bild om en Jacob Black-brud.

Fast nu tappade jag tråden, med att börja skriva om Jacob när det var jordnötssmör jag skrev om!
I alla fall..
Jag borde göra något åt mitt jordnötssmörsätande. Liksom, jag kan inte äta ett kilo jordnötssmör i veckan, det är säkert cancerframkallande och grejer. Okej, kanske inte, men.. Diabetes och fettma i alla fall.
Nej, jag måste sluta!
Säger hon och stoppar in yttligare en sked jordnötssmör i munnen och mosar det i gommen.


Okej, jag börjar gå lite över styr här..



//Grammatikhoran.

Kommentarer
Postat av: Adina

Åh fina Tua. Vad underbart söt du är!



Fy fan du är ju nästan (BARA NÄSTAN) roligare än mig jue D:

OH NOES, jag får konkurrens. Jag måste hålla mig på hugget nu!



Puss, Adina.

2010-09-05 @ 23:16:43
URL: http://mrsernst.blogg.se/
Postat av: Grammatikhoran herself!

Haha du är för söt du! Jag får träna upp mig lite (Dvs rolla som Astor (; haha) och sedan skriva liite roligare. Eller faktiskt börja göra något, och sedan försvränga det.. Hata Twilight känns så rip off att det blir löjligt.. Kanske ska satsa på Tokio Hotel? Det kan nog bli jävligt bra, faktiskt!



Puss, Tua.

2010-09-05 @ 23:20:13
URL: http://grammatikhora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0