december..

Allvarligt talat, det är december i dag. Alltså, låt mig smälta det för jag är i chocktillstånd!
De-cem-ber.
Trestavig månad med en hemsk högtid ligger i mitten av slutet på den, ruvandes, likt ett fasligt monster som bara väntar på att attackera, sluka en hel. Okej, nu kanske jag överdrev lite, julen är väl inte riktigt så hemsk. Men nästan, bara nästan.

I alla fall. Idag har jag lekt paparazzi när vi var ute med röjsågarna, jag, Simon, Marcus, MaHo, Micke och Therese. Jag må hata snö, kyla och vintern över huvud taget, men inte ens jag kan neka till att det är otroligt fint när snön ligger orörd halvmeterdjup över en solbeklädd åker. Jag lovar att uppdatera senare med bilder, men nu ska mamma tydligen ha internet.

Det är mitt internet, jag betalar för det, du har eget internet kvinna, använd det!! Jag tror jag blir galen.


Har för övrigt ny header. Vad gillar ni den?


Kommentarer
Postat av: FELLY THE COOL

Hur kan du hata vintern? Det är den bästa årstiden EVARRRR. Sommaren däremot, de är fruktansvärda. Det kommer fram hemska smådjur, solen gör mig BRUN, herregud, BRUUUN liksom ): och man svettas och måste visa sig i bikini. Inte min grej helt klart. Vintern däremot <3

Din Header är jättefin!

2010-12-01 @ 22:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0