snö.


Ville bara visa er hur det ser ut hos mig just nu, så jag fotade ut genom mitt fönster innan jag klär på mig och går till skolan. Just nu snöar det ännu mer, men jag är för lat för att fota igen. Så, ja. jag ser kappt det gråa huset snett emot mitt fönster just nu. Funderar nästan på att strunta i skolan, jag har ju bara Projekt och Företagande och sen Idrott. Men nej, jag kan inte få mer frånvaro. Fast snöoväder.. Usch. Och jag lär ändå missa Projekt och Företagande. Jag skulle liksom tagit 11.40 tåget, det hinner jag aldrig med nu. Nej, vet ni vad, jag gör mitt bästa och åker nu!

Spark i röva för mig, jag ska ut! Jag uppdaterar ikväll med något vettigt, jag ska bara komma på vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0