typiskt blogginlägg.

Ja, tyvärr, nu ska jag skriva ett typiskt blogginlägg, sådana man läser i alla bloggar som går att hitta.

Idag har jag jobbat i svinhuset. (Jag känner hur mina Jacob-muskler bara sväller!)
Det är alltid lika roligt att jobba i svinhuset, okej, nästan i alla fall. Idag har det i alla fall gått som smort, och jag har fått otroligt mycket gjort. Känns otroligt pepp att komma igång efter en veckas bråk med kompisar och mindre depressioner. Men nu är jag på rätt spår igen.
Tyvärr tror jag att jag måste vara i maskinhallen imorgon och på fredag, men jag tänker fortfarande inte köra någonting! Gah!

Vet ni vad jag ska göra på torsdag förresten?!
Jag ska gå upp halv sex för att vara på Skansen kvart i åtta! Jag, Angelica (rappikafti.blogg.se), Frida, Linda och Therese ska ta emot och guida skolklasser, 6-10 år eller något i den stilen. Det kommer bli super tror jag. Slutar vi tidigt tror jag vi går på Aquaria också, kanske.

Nej, nu måste jag snart gå, jag börjar om en kvart igen, och avstånden på skolan är ju fruktansvärda!
Men innan jag går tänkte jag bara säga att jag ska skaffa dreads snart!

Los Catos har fixat det och vi ska mötas upp någon dag så får hon sätta in dessa på mig. Det kommer bli grymt tror jag!
Och så har jag även börjat planera lite seriösare på tatueringsfronten. Jag ska tatuera mig, jag behöver bara hitta ett bra motiv. Men det fixar jag nog, helt körd är jag inte, bara otroligt lat!

Menmen, det är på väg ett inlägg till, fast än så länge finns det bara i min hjärna. Det kommer i kväll någon gång men vad det ska handla om får ni se då!


Nu har ni fått se den ocensurerade, vardagliga versionen av Grammatikhoran.

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0